Beni hüzünlendiren akşam vakitleri...

     Hava karardı ve akşam ezanı okunmakta. Ve evlerin ışıkları bir bir yanmakta. Seviyorum akşam vakitlerini. Nedense hüzünlendiriyor bu vakitler beni. 

İZLEMEYİ SEVİYORUM GEZMEYİ DEĞİL…  

     Galiba ben gezmeyi sevmiyorum. Sadece gezi videolarını izlemeyi seviyorum.

SADECE EVDE KALMAK…

     Bugün canım istemedi dışarıya çıkmak. Evde oturup dizi izleyip, blogda yazı yazmak istedim sadece.

UYKU BİZDEN ÇALINMIŞ BİR ZAMAN MI?

     Uyku, insanın hayatından çalınmış bir zaman mı? Neden uyumak üzerine programlanmışız yaratılırken?

SEKİZ SAAT ÇALIŞMANIN DEĞERİNİ BİLİN…

     İş ile özel hayat dengesi üzerine kafa yoruyorum. Günde 8 saat çalışma ideal olanı. Benim gibi günde on saat çalışanlar, sekiz saat çalışmanın değerini bilirler. Ve eğer 8 saat çalışıyorsanız, değerini bilin.

 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Santralciydin sanmıyosam,günde on saat..90'lı yıllarda santralciydim,yat-kalk 24 saat santralcilik zor zanaat,bilirim stresli bir iştir..🙂

    YanıtlaSil
  2. Akşam vakitlerini seviyorum, daha iyi hissediyorum kendimi. :)
    Uykuy zaman kaybı gibi görüyorum ben de. Hatta yeme, içme ihtiyacı yüzünden dünyanın çeşitli yerlerinde nelere katlanıyor insanlar. Bu tür ihtiyaçlar olmasa ne iyi olurdu diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam huzur veriyor :) Acıkmak olmasa kimse çalışmazdı zaten.

      Sil
  3. Hocam izlemeyi seviyorsan video çekmeye başlıyorum o zaman ufak ufak:) Uyku çalınmış zaman değil, daha kaliteli yaşam için kısa mola:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam, YouTube'dan parayı bulursun belki. Denemekte fayda var :) Mola olarak düşünmemiştim hocam bak :)

      Sil
  4. ha haaa video izlemek daha kolay tabii :)

    YanıtlaSil
  5. Gün içerisinde tam konsantre olamıyorsun yaptığın işe. Verimin ve modun düşük oluyor. Yeterince uyumamız lazım :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)