Evren çok büyük, başka canlılar da olmalı...

     NASA Başkanı Bill Nelson, açıklama yapmış.  “Evren çok büyük. Yalnız olmadığımızı düşünüyorum” demiş. Evet, evren aklımızın alamayacağı kadar  çok büyük. Ben de bu kadar büyük bir evrende yaşam olması gerektiğini düşünüyorum. Ama şimdiye kadar bir şeyler çıkmaması da şaşırtıcı geliyor bana. Başka canlılar yoksa, bu kadar geniş bir evren niye var o zaman?

50 KURUŞ İÇİN 66 KURUŞ LAZIM…

     50 kuruş üretmek için kullanılan madenlerin maliyeti 66 kuruş olmuş. Sosyal medyada bu bilgi, çok paylaşıldı. Bir tanesi de yorum yapmış, “Para üretirken bile zarara giren tek ülkeyiz” diye.

YENİLDİK…

     Vodafone Park’ta, Beşiktaş’a 2-1 yenildik. Yeneceğimize dair az biraz ümidim vardı. Ama olmadı. Bir Galatasaray’lı olarak üzgünüm.

 

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Evet, bizi iplemiyor olabilirler :)

    YanıtlaSil
  2. Nasa birşeyler çeviriyo bence,uzaylılar dünyada ama saklıyorlar.. Uzaylılar aramızda diyen ünlüler vardı bi ara..🙂

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)