Ne doğru, ne yanlış?

     Bazen benim için neyin doğru, neyin yanlış olduğunu kestiremiyorum. Rüzgarda savrulan bir yaprak misali bir hal alıyorum. Hayat beni nereye isterse oraya sürüklüyor.

ÖLÜM ÜZERİNE OKUDUĞUM BİR SÖZ…

     “Yarının ölüleriyiz” diye bir söz okudum İnstagram’da. Tek gerçek bu olmasına rağmen, gözümüzde hiç bir değeri yok sanki. “Hepimiz ölmeye adayız” sözü geldi benim de aklıma. Bunu sözü ben uydurdum.

BENCİLCE DÜŞÜNCELER İÇİNDE…

     Bazen kendimi çok bencilce düşünürken buluyorum. Ne ara bu kadar bencilce düşünmeye başladım ben. Ama iyi olan yanı şu: Bu bencil düşüncelerimi eyleme dökmedim. En azından şimdilik.

YA HERKES…

     “Dürüst olduk da ne kazandık bu zamana kadar” diyordu izlediğim dizideki bir karakter. Ya herkes böyle düşünmeye başlarsa ne olur?

 

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ölümü az anarız, az düşünürüz üzerine, sanki yok sayarsak başımıza hiç gelmeyecek gibi. :)
    Dürüst olmak en başta insanın kendisine olan saygısını artırır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi avutuyoruz işte :) Dürüstlük bu şartlarda nereye kadar.

      Sil
  2. ölüm, dürüstlük, bencillik, çok düşünmüşsün hafta sonu :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)