2022'de aşkı bulacak burçlar...

     Onedio’da gördüm. 2022’de aşkı bulacak burçları yazmışlar. Koç, Terazi, Başak, Yay, Akrep ve Aslan. Burada yazılanlara göre ben de 2022’de aşkı buluyorum. Aslan burcuyum ben de. Başka kimler aşkı buluyor bakalım.

ÇİN NEDEN BÖYLE BİR ÇAĞRI YAPTI?

     Çin, vatandaşlarına, temel ihtiyaç malzemelerini depolaması konusunda çağrı yapmış. Bu gönderinin altındaki yorumları okudum. Kimisi, “Kıtlıktan dolayı” demiş. Kimisi, “Tayvan’a savaş açacak ondan” demiş.

BURÇ İSİMLERİ BÜYÜK HARFLE BAŞLAR…

     Bu arada yukarıda burçlarla ilgili haberi yazarken baktım. Burç isimleri büyük harfle başlarmış. Benim gibi yeni öğrenenlere not düşmek istedim.

YETER Kİ BAYRAM OLSUN DA…

     Cadılar Bayramı artık ülkemizde de kutlanıyor. Bunu kutlayanların bayramın ismiyle ilgilendiklerini sanmıyorum. Yeter ki eğlenmeye mana olsun da. İsterse madılar bayramı olsun, önemli değil.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Burçların yarısını yazmışlar zaten. :)
    Çin' in kim bilir ne geçiyor aklından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten. Burçların yarısı yazılmış :) Çin, uğraşma artık dünyayla.

      Sil
  2. Hocam aşkı bulacak burçlar bekarlar için geçerli dimi:))) Büyük harfle yazıldığını yeni öğrenenlerdenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam not düşülmemiş :) Ama öyle olması lazım. Büyük/küçük harf takılıyorum hocam bunlara :)

      Sil
  3. tabiii ya her fırsatta eğlenmek iyi tabii :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)