Oğuzhan Koç, jüri üyesi olarak sizce de sönük kalmadı mı?

      Oğuzhan Koç’un, O Ses Türkiye’ye jüri olmasına ilk başta sıcak bakmadım.


     Yıllar önce Ebru Gündeş’i taklit etmişti bir skeçte. Oğuzhan bu yarışmaya skeçleriyle çoktan girmişti zaten.


     O yüzden jüri üyesi olmasını hoş karşılamadım. Ama sonradan, “Olan olmuş artık. Bari espriyle ortamı ısıtır en azından” dedim.


     Ama o beklentimde de yanıldım. Çünkü Oğuzhan, yarışmada çok sönük kaldı. Doğru dürüst konuşmalara girmiyor bile.


     Gerekmese hiç konuşmayacak gibi. Demek ki, Oğuzhan’ı Oğuzhan yapan, Eser ve İbrahim’miş.


     Ve Oğuzhan, çok içine kapanık bir çocukmuş. Tıpkı benim gibi.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)