Kahve istemiyor canım...

     Bir ara kahve içmeyi bırakmıştım. Sonradan canım çok istedi. Tekrar içmeye başladım. Şimdi yine canım istemiyor. Kahveyle gelgitli bir ilişkimiz var.

BURAK KUT, BEKLEDİĞİM PERFORMANSTAN UZAKTI…

     Burak Kut, Çok Güzel Hareketler Bunlar 2’ye katıldı. Bir skeçte de yer aldı. Ama hiç beklediğim gibi bir oyunculuk sergilemedi. Çünkü buralara yabancı değil. Daha önceleri dizilerde oynadı. Ha belki, seyirciyle birebir olmanın heyecanını yenememiş olabilir. Bir de şarkısını niye yarıda kestiler anlamadım. Bana göre saygısızlık oldu gibi.

YİNE Mİ PAZARTESİ?

     Bu yazıyı yine bir pazar akşamından yazıyorum. Yarın yine pazartesi. Yine iş. Hafta sonları çok iyi hissediyorum kendimi de. Hafta başları moralim bozuk, suratım asık oluyor.

 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Türk kahvesi içiyorum ben de, diğerlerini içmem pek.
    Sevmediğin işte çalışmak çok zor, Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  2. Hocam Burak Kut bana oldum olası çok yapmacık gelir, pek samimi bulmam kendisini:) Kendisi ne düşünür benim hakkımda bilmiyorum ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam nedense bazı insanları samimi bulamıyoruz. Benim de var öyle samimi bulmadıklarım :)

      Sil
  3. ah bol sütlü neskafe, günde iki kupaa :)

    YanıtlaSil
  4. Her pazartesi sendromdayım :) Keşke. Keyifli içimler :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)