Yılmaz Erdoğan'dan, çocukluk dönemlerimizle ilgili güzel bir tespit...

     Çok Güzel Hareketler Bunlar 2’de, bir baba, çocukluğunu anlatıyordu ailesine. Skeçin sonunda Yılmaz Erdoğan değerlendirme yaparken, “Kimin çocukluğuna hangi yıl denk gelirse, o çok güzel bir yıldır. 1450 yılı da olabilir o yıl” dedi. Bence harika bir tespit. Herkesin çocukluğu kendine güzel yani.

“BU NE BİÇİM KADIN YAHU”

     Neşeli Günler filminde bir sahne var. Adile Naşit ile Mürüvvet Sim’in kavga ettiği sahne. İşte o sahnede Mürüvvet Sim’in kullandığı bir replik var. “Bu ne biçim kadın yahu” diye. Bu repliği ilk duyduğumda, “Bu nasıl bir söz? Kadın gibi kadın işte” demiştim. İşte şimdilerde o sözün anlamını kavradım. Öyle insanlarla konuşuyorum ki. “Meğer o replik ne kadar da doğruymuş. Ne biçim kadınlar/adamlar var” diyorum.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. En son masterchefte duydum, iki kadın tartışırken. 😑 Şu programa bir ayar gelmeli. Yemek programı mı kavga mı belli değil.

    YanıtlaSil
  2. İşin zor hocam kadınlar/adamlar konusunda:) Kendimden biliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. güldür güldür ve çgh 2 rastgelince kaçırmıyom, tekrarlarını da :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)