Boyunuz devrilsin...

     İnstagram’da takip ettiğim hesaplardan biri, bir haber paylaşmış ve yorum olarak da, “Boyunuz devrilsin” demiş. Haberin içeriğini yazmak istemiyorum. Şimdi herkes başka yerlere çeker. Yorumu okuyunca, ben de rahatladım biraz. “Ne de güzel söylemiş” dedim. Artık sitem sözleri kesmiyor bizi. Artık hakaret ederek rahatlamaya başladık, farkında mısınız?

ÇARESİ NE PEKİ?

     Hatta küfür ederek. İçimizde hınç var. Ve artık bu hıncı ifade ederken daha sert ifadeler kullanıyoruz. Artık düşmanca fikirler besliyoruz birbirimize karşı. O yoruma hak verince, “Ne oluyor bana?” dedim. Bunun çaresi bence sosyal medyadan uzak kalmak. Haberlerden uzak kalmak. Şu anda ne kadar gündemi yakından takip edersek o kadar bu kinin, nefretin içine çekiliyoruz.  Siz ne dersiniz?

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. bol bol doğaya çıkmalı :)

    YanıtlaSil
  2. Sana katılıyorum hocam... O yüzden de olabildiğince gezi, fotoğraf ve hesabını bildiğim bloggerları takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok sinirliyimdir bazı konularda. Birine kızdığımda bunu ona hissettiririm ve söylerim. Bundan kurtulmak için yoga yapacak değiliz, içimizde var.

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)