Yapmayarak pişman olmak...

*Hayatta yaptığın bir şeye mi pişman olmak  yoksa yapmadığın bir şeye mi pişman olmak? Ben yapmayarak pişman olmayı tercih ederim. Yaparak pişman olmak daha fazla üzer beni. Gün gelir görüşüm değişir, o ayrı.

*Gün boyu maç izleyerek geçirebilirim bir günü.

*YouTube’dan açıp Hababam Sınıfı’nı izlemem. Ama televizyonda denk geldiğimde izlerim. Sizce neden böyle?

*Beşiktaş taraftarının çok istediği şey olacak ve Şenol Güneş, Beşiktaş’a gelecek gibi.

*Müzik çalarken yazı yazamam normalde. Şu anda arka planda müzik çalarken yazmayı deneyeceğim bakalım.

*90’ların bir Pazar gününe gitmek isterdim. Kasetli olan o günlere. Dokunmatik telefonların olmadığı falan. Böyle uzar gider bu liste.

*Sayfalar dolusu kitaplar yazmak isterdim. 300-500 sayfalık. Yıllar önce bir roman okumuştum. 750 sayfa kadar. Onun gibi bir kitap yazmak isterdim.

*Amelie filmi çok sevilen filmler arasında. Ben de izledim. Ama bana hitap etmedi.

*Ara ara Yunus Emre dizisinin müziklerini dinlerim. Huzur verir bana.

*Nilay Örnek’in, Nasıl Olunur adında podcast yayını var. Alanında bir yerlere gelmiş kişiler geliyor ve anlatıyor. Kendime soruyorum şimdi, “Nasıl olunurmuş öğrendin mi?” diye. Bu sorunun cevabında kararsızım.

*Ekip biçip geçineceğimi bilsem hayatımı ekip biçmeye verirdim. Şu iş stresinden de kurtulurdum.

*Artık eskisi gibi hiçbir kanal Turist Ömer filmlerini yayınlamıyor. Keloğlan’ı da yayınlamıyorlar artık. Hiç olmazsa Pazar günleri öğleden sonraları için yayınlanmalılar.

 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hocam pişmanlık duyma ihtimalin konuya göre değişir sanırım bu:) Ben kendi hayatım için yapmamış olmaktan dolayı pişman olmayı tercih ederdim:)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)