BİM ve A101 gazete satsalar keşke...

     Aşı olduktan sonra markete gidip alışveriş yaptık. Gelmişken gazete alalım dedik. Yok, gazete bulamadık. Bir markete geliyordu gazete. Ona da iki gündür gelmiyormuş. “Keşke A101 ve BİM’de gazete satsa” dedim. Ama fazla getirisi yok. O yüzden girmezler gazete satış işine. 

KORONA AŞISINDA 3.DOZ…  

     Kardeşimle 3.doz Sinovac aşılarımızı olduk. Pazar günleri de 13:30 ile 16:00 arası aşılama devam ediyormuş. Biz gittiğimizde kimse yoktu. Biz adım attık, hastalar gelmeye başladı. Bizim ailede hep böyle oluyor nedense.

KAMURAN USLUER’Lİ BÖLÜM ÇOK KOMİKTİ…

     Dün akşam babamla, Zafer Algöz’ün, Kafa TV’deki Zafer Algöz Anlatıyor programını izledik. Kamuran Usluer ile olan anılarını anlattığı bölümü. Baya güldük babamla.

    

    

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Aşı hayırlı olsun hocam:) Bizde biontech haberi bekliyoruz, 3 olacak mıyız diye:)

    YanıtlaSil
  2. gazte kim alır artık yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Artık gazete göremiyoruz çoğu yerde. Zaten yıllardır almadım ben de. 3. aşıyı daha olmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık almasam da arada almak istiyorum gazete. Sıra da gelir size bugün yarın.

      Sil
  4. Gazete okumanın da tadı kalmadı artık. Tarafsız gazete bulmak imkansız. Bu yüzden gazeteler sinir bozucu geliyor bana :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)