Yeni içerik üretmek zorunda olmak yıpratıcı mı yoksa geliştirici mi?

     Her zaman yeni bir içerik üretmek zorunda olmak insanı tüketen bir şey mi, yoksa geliştiren bir şey mi? Bak bu konu üzerine düşünülür. 

ESKİ GÜNLERİ YAŞAMAYALIM SONRA…  

     Şeker fiyatlarına zam geldi. Eskiden şekeri zor bulurlarmış. Kağıdın içinde alırlarmış. Kağıttan külah yaparlarmış. Onun içine konulup satılırmış şeker. Çok kıymetliymiş eskiden. Eski günlere dönmeyelim yeniden. Eski günleri hatırlayıp nostalji yapmak güzel ama eski günlerin yokluğunu yaşamak güzel olmasa gerek.

SORGULAMAYAN İNSANIMIZ…

     İnsanlar, insanlarımız. Sormadan, sorgulamadan ürün alırlar. Sonradan da feryat figan ederler. “Bana öyle demediler, böyle demediler” diye. Biz millet olarak hak ediyoruz böyle şeyleri.

SQUİD GAME SKEÇİ…

     Çok Güzel Hareketler Bunlar 2’de, Squid Game’in parodisini yapmışlar. Zaman zaman güzel hareketler olsa da genelinde bir işe yaramaz bir skeç olmuş.

KENDİNİ NASIL PROGRAMLARSAN ÖYLE GİDER…

     İnsan kendini nasıl programlarsa öyle gidermiş. Amcaoğlu askerliğini 15 ay yapmıştı herhalde. Ben 6 ay yaptım. “15 ay askerliğe nasıl dayandın?” diye sorduğumda, “Zaten sen kendini giderken 15 aya göre programlıyorsun” demişti. Yani beyni ona göre ayarlıyorsun. Böylece 15 ayı çekilir kılıyorsun kendine.

RUHUM NASIL BİR YAZI STİLİ SEÇECEK BANA…

     Blog dünyamda yeni yeni şeyler deniyorum. Çok kısacık yazılar yazıyorum mesela. Ama bunlar bilinçli değil. O an içimden gelenler. Bakalım ruh halim beni nasıl bir yazı pratiğine yönlendirecek.

İNSTAGRAM’DA DURUM YAPTINIZ MI?

     İnstagram’da durum özelliği gelmiş. Siz yaptınız mı? Ben yaptım. “Şu an çalışıyorum” diye durum yaptım kendime. Ve ayrıca durum kısmına da not düştüm, “Biz çalışmaya mı geldik dünyaya?” diye.

DEĞİŞEN BİR ŞEY OLMAYACAK MI?

     Muhalefetin şimdiden yaptıklarını görünce, “Muhalefet kazandığında sanki yine değişen bir şey olmayacak gibi” diyorum.

SOSYAL MEDYA ÖNLEMİ ALMALIYIM…

     Dün gece tuvalet için uyandığımda sosyal medyaya baktım. Yarım saat geçirmişim. Acilen kendime önlem almalıyım.

BANA ÖNERİN…

     Ben uyurken bile para kazanabileceğim bir iş söyleyebilir misiniz bana?

İÇERİK SIKINTISI HER YERDE…

     Biz, Blogger’lar her gün ne yazsak diye düşünürken aynı şeyi YouTuberlar da düşünüyor. Artık çekilecek içerik kalmadı. O nedenle başka kanallardaki içerikleri de çekiyorlar. Tepkikolik’teki, erkeklerin doğum sancısı içeriğini Ali Biçim de çekmiş.

HAYATTAKİ MOTTOMUZ İÇİN BİR ÖNERİ…

     Hayat mottomuz aslında ne olmalı biliyor musunuz? “Bu işin doğasında var” cümlesi. Bir işe ya da bir ilişkiye başlarken gün gelip o işten çıkabileceğini, gün gelip o ilişkinin bitebileceğini düşünerek başlamalı insan, bir işe ve bir ilişkiye.

HALI YIKAMACILAR İYİ Kİ VARLAR…

     Halı yıkamacılar ne pratik değil mi? Alıyorlar, yıkıyorlar ve getiriyorlar. Artık kimsenin halı yıkamaya vakti yok. “Kurutmaya çalışırken yeniden kirleniyor” dedi annem mesela. Bir de onu yıkarken ki yorgunluk cabası.

    

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Zorla değil içinden geliyorsa içerik üretmeli insan. Bazen iki cümle bile yazamıyorum içimden gelmezse. O yüzden akışına bırakmak en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir romancısın :) Gün gelir kitap olarak bastırırsın umarım :)

      Sil
    2. İnşallah. Bari o hayalim gerçekleşsin. :))

      Sil
  2. Durum bende de gelmiş hocam:) Bi hevesle hemen yaptım ama sonra sıradan geldi ve kaldırdım:) Uyku da bile para kazanabileceğin bir öneri yok:) Amca rüyalarda hocam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da sıradan geldi hocam :) Rüyalarda bir şansımı deneyim hocam :)

      Sil
  3. heh böyle iyi işte yazıların :) dolar durmuycak tabii :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)