Depremin merkez üssü, benim yaşadığım yermiş...

     Bugün 5,3 şiddetinde bir deprem oldu. Depremin merkez üssü ise benim yaşadığım yer, Düzce’nin Çilimli ilçesi. Baya iyi sallandık. Daha önce de küçük çaplı depremler oluyordu. Ama bu başkaydı.

CANLI YAYINDA DEPREM…

     Bu akşam kız kardeşim arkadaşlarıyla telefondan görüntülü konuşuyordu. O anda bir tane daha artçı deprem oldu. Kız kardeşimin arkadaşlarından birinin yorumu: “Canlı yayında deprem”

CILIMLI MI?

     15:40 gibi yaşanan depremi anlatan spiker, Çilimli yerine Cılımlı dedi. Adam ne yapsın, sitede öyle yazıyor. Daha sonra uyardılar onu ve doğrusunu söyledi. Türkçe karakter kurbanı oldu yani.

ESKİ DEPREMLERİ HATIRLATAN DEPREM…

     Deprem sırasında Bolu’da olan bir haber ajansı muhabiri, yaşanan depremle ilgili vatandaşların, “Büyük deprem zamanını hatırlatan depremler gibiydi” dediğini söyledi. Yazının en başında neden, “Bu başkaydı” dememin nedeni işte buydu.

GÜLE GÜLE SEZAİ KARAKOÇ…

     Sezai Karakoç dün hayatını kaybetmiş. Bugün de toprağa verildi. Sezai Karakoç dendiğinde benim aklıma Mona Rosa şiiri gelir. Bir kadına yazılmış bir şiir bu. Ama detayları hatırlamıyor. Zaten ölümü nedeniyle bir çok paylaşım yapıldı. Bu paylaşımlarda bu şiirin hikayesine yer verenler de vardı.

DOLARIN KAÇA KADAR YÜKSELSİN İSTİYORSUNUZ?

     Doların devamlı yükselmesini isteyenlere soruyorum: “Size kaç olsa yeter dolar?”

TARİHİ REKOR BAŞLIKLARI BAYDI ARTIK…

     “Dolardan tarihi rekor” gibi başlıklar sıkıcı olmaya başladı artık. Her gün rekor kırıyor Dolar. Her gün de aynı başlık olmaz ki. Biraz kendinizi geliştirin. Ya da dolar ne kadar olduysa sadece rakam olarak onu verin.

UMARIM DEEP YANILIR…

     Dün akşam Karadağ’ı, 2-1 yenip 2022 Katar Dünya Kupası elemelerinde play off oynamaya hak kazandık. Deep, “Bizim takım sadece tırışka takımları yenebiliyor, rezil olacağız” diye yorum yapmış bir önceki yazıma. Dün akşam çok gol şansı verdik. Başka takım olsa daha ilk yarıda maçı bitirirdi. O yüzden Deep’in yorumuna, “Hayır, yanlış düşünüyorsun” diyemiyorum.

 

 

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Geçmiş olsun, depremler korkutur hep.

    Sezai Karakoç' a Allah rahmet eylesin. Sürgün Ülkeden Başkentler Başkentine şiirini severim ben en çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Allah rahmet eylesin. Ben Mona Rosa'yı duymuştum ve okumuştum. Dediğin şiirine de bir bakayım.

      Sil
  2. Hocam tekrardan geçmiş olsun, Allah daha fazlasını yaşatmasın.. Burada bile ürkütüp, insanları sokağa döktü, sizi düşünemiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler. Genelde ülke olarak yanlış konularda birinciliğe oynuyoruz hep.

    YanıtlaSil
  4. dolar valla daha artcak da artık marketler etiket değiştirmekten bıktı, etiketçi eleman alcaklar :) heey, çağrı merkezini arayanlar çok da fırça atıyormuş, oluyo mu sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim burada marketler de hiç etiket yok Deep :) Olmaz mı Deep. Fırça atan da var güzel güzel konuşan da :)

      Sil
  5. Merhaba, blog gezilerimde rastladım sana. Deprem hep korkulu rüyamız. Yokk be ne rüyası kabusumuz. Naci Görür hocayı dinledim bir ara tesadüfende olsa derki "minicik kırılamamıs bir fay varmıs daha önce 12 Kasım da kırılmayan o kırılmıs ve tehlike bitmis. Umarım dogrudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip için çok teşekkürler :) İnşallah doğrudur.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)