Vaka sayısı kaç olursa tam kapanma olabilir?

     Kış ayının gelmesiyle beraber artık kapalı mekanlarda daha fazla zaman geçirmeye başlayacağız. Bu da koronavirüs için bulunmaz bir fırsat. Vaka sayıları zaten 30 binlerde. Ama şu an için kapanma lafını ağzına alan yok. Ama vaka sayıları da artıyor. Birinin de bir şey demesi gerekiyordu bence. İşte bu bir şeyi, Bilim Kurulu üyelerinden biri söylemiş. Ve demiş ki, “Vaka sayısı 70 bin olduğunda artık kapanmayı konuşma vaktidir” Bu açıklamayı duyduğumda, “Daha 70 binlere çok var, bu gidişle kapanma falan olmaz” dedim.

İÇERDE VE ÇUKUR’DAN SONRA ÜÇ KURUŞ DİZİSİ DE TUTACAK MI? 

     Show TV’de, “Üç Kuruş” adında yeni bir dizi başladı. Show TV’nin yıllardan beri pazartesi geceleri dolu. “İçerde” dizisi ile başladı önce bu doluluk. Sonra aynı dizinin başrol oyuncusu Aras Bulut İynemli ile, “Çukur” dizisi ile devam etti. Yıllarca, pazartesi akşamlarını o sürükledi. Şimdi de yine benzer içerikte, “Üç Kuruş” dizisi başladı. Bakalım üçüncü aynı tarzda bir dizi ile pazartesi akşamlarını doldurabilecek mi Show TV?

   

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Şimdi yasak gelmesin. Annemler gelecek daha bize. :))
    Diğerlerini izlemedim ama Üç Kuruş ilginç görünüyor, belki bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneyle hasret gidermeceler :) Üç Kuruş'u beğenecek misin bakalım :)

      Sil
  2. Hocam ben bi GAP turuna gideyim de sonra kapanma olsun:) Aylardır bunun hayalini kuruyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. Aman ağzımdan yel alsın. Ne diyorum ben :) Gerçi dediğin gibi takan da yok kapanmayı.

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)