Pazar kahvaltısı değil cumartesi kahvaltısı...

     İş yerindekilerle kahvaltıya gidip gitmemekte kararsızdım. Daha yeni uyanmıştım. Tekrar yatağa girip uykuma devam etmek istiyordum. Ama kardeşim, “Git” dedi. Ben de onun sözüne uyarak gittim. İyi ki gitmişim. Sohbetin/muhabbetin dibine vurduk. Kahvaltından sonra da bir kahveciye gidip kahve içtik. Ben mocha aldım. Artık mocha da bana tatlı gelmeye başladı. Ama normal yani sek kahveye de daha alışamadım. Garip bir durum.

ONCA TABAĞI YERLEŞTİRME SORUNU…

     Serpme kahvaltı tercih ettik. Kişi başı 45 liraydı. Serpme kahvaltılarda da kahvaltılıklara yer bulma sorunu oluyor. Daracık masalara, onca küçük tabakları sıkıştırmaya/tıkıştırmaya çalışıyorlar.

KAHVALTI EDEMEYEN ANNE…

     Kahvaltıya çocuğuyla gelmişti bir arkadaşımız. Kahvaltı boyunca ağlamaktan rahat bırakmadı annesini. Doğru dürüst kahvaltı yapamadı kadın. Mecburen erkenden gitmek zorunda kaldı kahvaltıdan. “Bir daha çocukla gelmem artık. İyi ders oldu bu bana” dedi.

MEZARCI DİYE YOUTUBE KANALI İSMİ Mİ OLUR?

     Çocuğuyla gelen bir başka anne ise şanslıydı. Onun çocuğu 9-10 yaşlarında bir çocuktu. Telefonda kafa topu oyununu oynayarak, annesine sorun çıkarmadan geçirdi kahvaltıyı. Oyun oynadı dediysem tüm kahvaltı boyunca değil tabi. Takip ettiği YouTuberları söyledi. Hiç birini tanımıyorum. “Mezarcı” adlı bir YouTuber varmış. Onu takip ediyormuş. Aga bu nasıl isimdir ya. Hadi büyüklerin takip ettiği bir kanal olsa neyse de. Çocukların takip ettiği bir kanalın isminin mezarcı olması hoş değil. Bu kanal, oyun kanalı olsa bile.

BLOG YAZILARIMA FOTOĞRAF KOYMA ÖZLEMİ…

     Blogda yazılarıma fotoğraf koymayı özledim. Yeniden yazılarıma fotoğraf koyabilirim. Ama sonradan fotoğraf koymaktan sıkıldığımda da bu sefer blog çok şekilsiz duruyor. Bazı yazılarda fotoğraf oluyor, bazılarında olmuyor. Hoş bir görüntü olmuyor yani.

GARSONLARIN GÖREVİ OLDU…

     Kahvaltı ederken ve kahvaltımız bittikten sonra fotoğraf çektirdik tabi. Fotoğrafsız olur mu? Fotoğraf çekmesi için de bir garsondan rica ettik. O an şunu söyledim: “Müşterilerin fotoğraflarını çekmek de artık garsonların görev tanımı içine girdi.”

“BEN BOŞ BİR İNSAN MIYIM?”

     Kahvaltıya gelen kız arkadaşlardan biri, “Ben boş insanım. Devamlı evdeyim. Bir organizasyon olursa o yüzden hemen katılırım. Boş insan olmam sorun mu yoksa?” dedi. Hiç de sorun değil. Çoğumuz boşuz zaten. Sadece bunu dile getirmiyoruz. Bunu arkadaşıma söyleyemedim tabi. Sohbet sırasında kaynadı gitti.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. boş insan hehe, şirinmiş onu söleyen, işsizlikten milyonlarca insan boş evde :) bütün kahvelere bol süt koymadan içemiyorum :) çok acılar :) ama acı istiyosan hep espresso iç sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu söyleyen de şirin bir kız zaten Deep :) Espresso da çok acı be Deep :)

      Sil
  2. Kahvaltılar ve sohbetler güzel oluyor. Arada gidiyorum misafirliğe, çağırılınca. :)
    Blogda güzel oluyor fotoğraflar ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltı sohbetleri gerçekten güzel oluyor :) Blogda fotoğraf güzel oluyor ama ben her zaman fotoğraf koyamıyorum.

      Sil
  3. Sadece oyun kanalı diye gördüm ama öyledir umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Mezarcı fenaymış hocam... Bizim evde de var bi tane youtube delisi:)) Allah'tan normal tipleri takip ediyor da içim rahat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fena hocam :) Youtuber olmak istiyor mu o da :)

      Sil
    2. Bir dönem çılgın isteği vardı ama şu an bitti gibi:)

      Sil
    3. Heves ediyor insan hocam. Ama heves de geçmiş artık :)

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)