Doların 10 lira olması ve Squid Game'in finali hakkında...

     Akşam saatlerinde bir son dakika haberi düştü telefona. Dolar, 10 lira olmuş. Söylenecek çok şey var ama boş verin. Ama durun bir dakika. Yine de birkaç kelam edelim. Benim dikkatimi çeken şu oldu: Dolar, 9’a gelinceye kadar epey bir zaman geçti. Hemen, pat diye 9 olmadı yani dolar. Ama ne zaman 9 oldu, bir nefeste 10’a geldi hemen. Bazıları diyor ya, “İktidar bilerek kuru yükseltiyor. Çünkü iktidarın politikası bu. İhracat yapan firmalar kazansın” diye. Gel de şimdi böyle söyleyenlere hak verme.

SQUİD GAME FİNALİ SIKICI OLMUŞ…

NOT: FİNAL HAKKINDA SPOİLER YOK. GÖNÜL RAHATLIĞIYLA OKU…

     Squid Game’in finali ne kadar da kötü olmuş öyle. İlk 15 dakika iyi denebilirdi. Ama sonrası için bunu söyleyemeyeceğim. Bir tane basketbolcu finali beğenmemiş ya. Dizinin yetkili bir şeyi- neyi olduğu gelmedi aklıma- “O zaman kendisi dizi yapsın ve sonunu kendi çeksin” demiş ya. Adam haklı. İstiyorsan sen çek finalini, istediğin gibi. Ya, bu dizi finallerinden herkesi memnun eden bir final çekilmedi mi hiç? Her dizinin finali, herkeste bir memnuniyetsizlik yaratıyor. Herkesin, “Tamam, on numara final olmuş” dediği bir dizi yok mu?

HALUK LEVENT, SAVAŞ AY’I HATIRLATTI BANA…

     Star’da, Haluk Levent’in programına denk geldim kanalları zaplarken. Varillerin içinde ateşler yanıyor falan. Bana, Savaş Ay’ın programlarını hatırlattı. Onun da programlarında içinde ateş yanan variller olurdu.

KALABALIK BİR ORTAMA DAHİL OLMA STRESİ…

          Bazı şeyler bana stres yapıyor. Sanki sadece bana stres yapıyormuş gibi hissediyorum. Bu da kendimi, kendi gözümde değersizleştiriyor. Kalabalık bir ortam var mesela. Ben de gireceğim o ortama. O kalabalığın yanına gidip selam verdiğimde herkesin gözü bana çevrilecek. Herkesin bana bakması stres. Sonra ne diyeceğim, nereye oturacağım? Oturduğum yer, başkasının yeriyse falan.

KEDİLERİN, YENİ MAMAYA VERDİKLERİ TEPKİ…

     Kediler her mamayı yemiyorlar. Test edildi, onaylandı. Kedilere verdiğimiz mamanın markasını değiştirdik. Yeni mamayı yemediler. Kaplara mama koyardık. Birkaç saat sonra bakardık ki kaplardaki mamalar bitmiş. Ama bu aldığımız yeni mamada böyle olmadı. Birkaç saat sonra hala mama, neredeyse olduğu gibi duruyor. Tekrar eski mamaya döndük bizde.

SADELİK VE SADE YAŞAM MOTTOSU…

     Bu devirde bir şeyleri başarmanın yolu sadelikten geçiyor galiba. Kişisel gelişim videolarını izliyorum. O videolarda da çok övülen bir şey bu sadelik. Bazıları sadeliği hayatlarına nasıl uyguladıklarını anlatıyorlar falan. Kısacası, şimdilerde kişisel gelişimin yükselen trendi, sadelik, sade yaşamak.

    

    

    

 

 

 

 

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Squid Game' in finali aslında ilginç bitti, devam edecek mi hissi uyandırdı. Ben son oyunları zayıf buldum, ilk oyun kadar heyecan yapmadı pek diğerleri.
    Ben o kadar şeyi stres yapıyorum ki saymakla bitmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümler ilerledikçe oyunlar zayıfladı. Herkesin stres yaptığı bir şeyler var demek ki.

      Sil
  2. son yazımda var bak, squid game den daha güzel olanı :) dolar durmaz daha da yükselir yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kanlı sahneler izlemek istemiyorum Deep :) Dolar nereye kadar gidecek acaba?

      Sil
  3. Aslında hiç ilgisi yok. Okuyucu çekmek adına yazdım :) Ama yanlış anlaşılmış. Bir daha ya tek başlık atarım ya da iki ayrı konu olduğunun tam anlaşılması için ona göre başlık atarım :) NE kadar kendin olursan o kadar değerlisin.

    YanıtlaSil
  4. Hocam bırak stres yapma, kalabalık stres yapsın sen geldin diye:) Şaka bir tarafa o duygu bende yıllarca oldu ve atabilmek için epey bir uğraştım. Aslında telefon ile görüşmek yerine yüz yüze görüşmeler yapıyor olsan, bu duyguyu çok daha kolay atabilirdin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam tezatlığa bak ki işim telefonla konuşmak :)

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)