Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç kitabını okuyamayan biri daha...

     Kardeşim de benim gibi, Kuyruklu Yıldız Altında Bir İzdivaç kitabını okuyamamış. “Dili ağır” diyor. 

KEDİLER ÇOĞUNLUKTA…

      Sokaklarda köpeklerden çok kediler var.

BİR TANE BİLE MÜŞTERİ YOKTU…

     Buradaki yerel marketlerden birine girdik. Pazar günü olmasına rağmen bizden başka müşteri yoktu.

BU ÖZELLİK HOŞUMA GİTTİ…

     İnstagram’da kendininkini ekle özelliği baya hoşuma gitti. Ama daha katılamadım.

KADINLARIN YAPTIĞI TARTIŞMA PROGRAMI…

     Habertürk’te, dört kadın gazetecinin yaptığı bir programa denk geldim. Umarım bu akşamlık değildir. Ve umarım devamlı bir program olur. Ama şu var ki: Kadınların birbirlerini çekemedikleri çok belli. Negatif bir hava vardı programda.

SAVSAKLADIM YİNE…

     Son günlerde bol su içmeyi boşladım yine.

OTUZ BEŞ YAŞ ŞİİRİNİ DİNLEMEK…

     Cahit Sıtkı Tarancı’nın, Otuz Beş Yaş şiirini dinledim YouTube’dan. Yağmur efekti falan güzel olmuş. Okuyan da iyi okuyordu.

 

    

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. kuyruklu yıldız izdivaç, oyununu izledim, çok eğlenceli yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, yayınevi kaynaklı olabilir. Başka bir yayınevinin baskısını da okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)