Haddini bil tweetleri can sıkıyor artık...

     Twitter gündemine baktım. Yine, bilmem kim haddini bil diye bir başlık açılmış. Bıktım artık birilerinin hedef gösterilmesinden. Bırakın artık şu düşmanca işleri. Düşün artık şu milletin yakasından.

TEKNİK AKSAKLIK…

     E-Devlette, bir şey sorgulattığında “Şu anda teknik bir hatadan dolayı işlem yapılamıyor” gibisinden falan bir şeyler yazıyor ya. “Başlayacağım teknik aksaklığına şimdi” diyorum.

TRT PAYI KALKIYOR…

     Cumhurbaşkanı Erdoğan, elektrik faturalarından TRT payının alınmayacağını açıklamış. İyiden iyiye erken seçim geliyor mu? Ne dersiniz?

BU DİZİ SIKICI GELDİ BANA…

     “Üç Kuruş” dizisine denk geldim. 15-20 dakika kadar izledim. Beklentimin çok altında kaldı. Sıkıldım.

KAZANMAYI UNUTUN…

     Muhalefet, Lütfü Türkkan gibi beklenmedik skandallara imza atarsa seçimi kazanmayı unutsun…

    

 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Sosyal medyayı bıraktık, haberlere de pek bakmıyorum kafam rahatladı. Her zaman kavga, şiddet, hakaret, tartışma ile dolu bunlar. İmkanım olsa bir süre kırsal, güzel bir yerde İnternetsiz, elektriksiz yaşamak isterim.

    YanıtlaSil
  2. seçim yatırımı olarak gıda fiyatları yarıya düşürülsün hadiii :)

    YanıtlaSil
  3. Üç Kuruşu dizisinde ısrarcıyım hocam:) Kadro iyi ama halen hayal kırıklığı.. Bakalım toparlayacak mı:)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)