Bloglarımızda ürettiğimiz içerikler ve Google...

     Bloglarımız, Google için ne ifade ediyor acaba? Ürettiğimiz içerikler bir işine yarıyor mu? Ya da bloglar, içerik üretiminin neresinde yer alıyor? Şu ana kadar ki en çok içeriği barındıran site hangisi acaba? Ya da en çok içerik bulunan blogda kaç yazı vardır? Kafamda deli sorular arkadaşlar. 

FAİZ İNDİRMEYE DEVAMKE…

     Merkez Bankası faizi %16’dan, %15’e indirdi. Bunu duyan dolar ve euro yerinde durmadı tabi. Dolar 11 lira, euro 12,49 lira oldu. Önümüzdeki ayda Merkez Bankası’nın yine faiz indireceği düşünülüyor. Yıl sonunda dolar ve euro, bu gidişle çok rahat 15’leri görür.

BERABERLİK GEÇİYOR İÇİMDEN…

     Pazar günü Galatasaray- Fenerbahçe derbisi var. Galatasaray’lı olarak galibiyet isterim bu maçta. Ama içimden geçen beraberlik.

ZEYTİNLİ BİSKÜVİNİN HİSSETTİRDİĞİ...

     Eti, Burçak bisküvisinin zeytinlisini çıkarmış. Bisküviti yerken sanki zeytin ekmek yiyormuşum hissiyatına kapılıyorum. Bir ara kalkıp gerçekten zeytin ekmek yemeyi düşündüm.

BU BELGESELİ İZLERİM…

     Sezai Karakoç’un şiirlerinden birini dinledim YouTube’da. Şiirini dinledim diye önerilen videolar arasında hayatını anlatan bir belgesele denk geldim. Daha sonra izle bölümüne kaydettim videoyu. İlk müsait zamanda izlemeli bu belgeseli.

BLOG SONRASI DÜZYAZI OLDU HAYATIM…

     Şair olmak isterdim ben de. Bir zamanlar şiirler de yazardım. Küçük bir şiir defterim de vardı hatta. Sonradan nedense bıraktım şiiri. Blogla beraber daha çok düzyazıya önem verdim.

ÖĞLENE KADAR UYURDUM…

     Bugün yataktan o kadar zor kalktım ki. O kadar tatlı bir uykum vardı ki. Öğleye kadar uyuyabilirdim.

HER GÜNE BİR TWEET…

     Twitter’da genelde başkalarının içeriklerini retweet yaparım ben. Onun dışında da blog yazılarımı paylaşırım bir de. Ama artık yeni bir karar aldım: En azından günde bir tane de olsa kendi düşüncelerimi yazacağım tweetler atacağım.

İÇİNDEKİ ÇOCUĞA KULAK VERME…

     Erkekler olarak, içimizdeki çocuğa pek kulak vermiyoruz gibi. Ama kadınlarda bunun tam tersi. İçindeki çocuğu yakından dinliyorlar. Hala birer küçük bir kız çocuğu gibi davranabiliyorlar.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Doların gidişatı beni de düşündürüyor herkes gibi..
    Zeytin ve bisküviyi bir arada düşünemiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doların artışını da kanıksadık sanki. Bisküviyi bırakıp zeytin ekmek yemek istedim aslında :)

      Sil
  2. Derbi maçı merakla bekleyenlerdenim hocam:) Ayrıca bir dönem ekmeğime zeytin ezmesi sürmek en büyük mutluluğumdu ama geçti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam beraberlik. Bir şey çıkmaz o maçtan :) Hocam zamanla insan sevdiği şeyleri yemeyi bırakıp, hiç sevmediği şeyleri yemeye başlayabiliyor. Değişiğiz :)

      Sil
  3. zeytinli püskevit mi, bi bakıyım, hemi de burçak, oooo :)

    YanıtlaSil
  4. İnsanın morali bozuk olunca da uyuma isteği olurmuş. Ben de öyle oluyor. Saatlerce uyumak ve yataktan çıkmak istemiyorum :) Ama sen de şiir yazacak ruh hali var gibi zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Belki de mevsimlerden dolayıdır :)

    YanıtlaSil
  6. Ne zaman dolar yükselse,arkasından birşeyler çıkıyor..🙂

    YanıtlaSil
  7. Yazınızı okuduktan sonra blogumda kaç yazı var diye merak edip baktım benim 2800 aşmış blog olduğu için ziyaretçimiz çok değil sanırım google bu konuda sınırlama yapıyor internet sitelerine öncelik veriyor. Benimle başlayanların çoğu .com oldular. Ben nedense blog olarak kalmayı daha güvenli buluyorum Hacklenmektense..
    Sizi takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber siteleri falan hep öndeler, dediğiniz gibi :) Maşallah, nice yazılara :)

      Sil
  8. Benim çok az yazım var ,zaten yeni sayılırım. Blogta devam etmekte güzel .Zeytinli bisküvi denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı seviyorsun. Zamanla çok yazın olur senin :)

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)