Türkiye'nin 2022 Oscar'a aday filmi...

     Türkiye’nin Oscar adayı filmi belli olmuş. Semih Kaplanoğlu’nun, Bağlılık Hasan filmi seçilmiş. Filmi ilk defa duydum. Yolu açık olsun.

ÖYLE OLSUN DERGİSİNİ İNDİRİP OKUYABİLİRSİNİZ…

     İnstagram’da, “Öyle Olsun” adlı edebiyat dergisini takip ediyorum. Sayılarını pdf olarak hemen indirip okuyabiliyorsunuz. Yeni sayısı çıkmış. Hemen indirip birkaç hikayesini okudum. Kağıttan okumak gibi olmuyor ama yine de güzel.

ZİNCİR MARKETLERE CEZA…

          5 zincir markete fahiş fiyatlar nedeniyle ceza kesildi. Migros ve BİM bu cezalara itiraz ediyor. Ve cezanın iptali için yargıya başvuracaklarını açıkladılar.

SİPARİŞLERE NUTUK HEDİYESİ…

     Yemek Sepeti Banabi, Cumhuriyet Bayramı’na özel olarak siparişlerde Nutuk’u müşterilerine hediye etmiş. Sipariş verirken kitabı da siparişe ekleyen müşterilere siparişin yanında kitap da ücretsiz olarak getirilmiş.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Filmi duymamıştım merak ettim. Edebiyat dergisini okumak isterim, ilgimi çekecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi ben de ilk defa duydum. Seni beni bırak. Türkiye ilk defa duymuştur :) Derginin ilgini çekeceğini düşünüyorum ben de.

      Sil
  2. kaplanoğlu, süt, bal, yumurta, buğday, çok sıkıcı filmlerdi :)

    YanıtlaSil
  3. Filmden ümidim yok. Orada nedense başarılı olamıyoruz. Dergiyi seversin diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)