Oğuzhan Uğur, babasını da programa çıkaracak...

     Oğuzhan Uğur, babasını da Mevzular Açık Mikrofon’a konuk edecekmiş. Babası eski asker. Bu sefer karşısındaki babası olacak. Soru sorarken nasıl duygularda olacak acaba? Karşısındaki babası diye soru ayrımı yapacağını düşünmüyorum. Yine tarafsız olacaktır.

UĞUR DÜNDAR HAKKINDA YANLIŞ DÜŞÜNCEM…

     Uğur Dündar’ı kavga etmeyi bilmez sanırdım. Meğer hiç de öyle değilmiş. Boşuna dememiş bir videoda, “Biz de muhallebi çocuğu değiliz” diye. Kavga etmeyi bileceksin ama kimse sana saldırmadıkça keyfine adam dövmeyeceksin.

BABACAN VE DAVUTOĞLU BOŞUNA MI PARTİ KURDULAR?

     Ali Babacan ile Ahmet Davutoğlu boşuna mı parti kurdular? Geldikleri son durumu görünce cevabım evete daha yakın oluyor. Ama yine de cevap vermek için erken. Hele bir seçimlar yaklaşsın. Hele bir seçimler olsun. Seçimlerdeki performanslarına göre daha rahat ve daha net cevaplar vereceğiz.

ÇEKİÇLE TELEFON KIRMAK…

     Bir tane milletvekili, sosyal medya yasasını protesto etmek için meclis kürsüsünde elinde çekiçle telefon kırmış. Belki beni yadırgayacaksınız ama böyle protestoları ilgi çekici buluyorum ben. Ki, ilgi çekti ki ben de yazıyorum. Bu tip protestoları seviyorum. Kimseye zararı yok.

10-15 SANİYELİK VİDEOLAR OLUR MU?

     Zamanında, “10 saniyelik video mu olur?” diye düşünürdüm. Ama şimdilerde görüyorum ki oluyormuş. İnsan saniyeler içinde çok şeyler anlatabilirmiş. YouTube’daki çoğu kısa video, programlar içinden alınan kısa kesitler. Mesela Güldür Güldür’de, Şevket’in, her an karısının yanında oluşunu anlatması. Harika.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Hocam Uğur Dündar boylu poslu iri bir adam:) Ben bir videosuna denk gelmiştim. Şoka girdim desem yeridir:))) Bezmenler diye aratınca çıkıyor Youtube'da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam izlemiştim videoyu. Hiç beklemediğim bir performanstı :)

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)