Ceyda Düvenci, Sinan Canan ve tespitlerim...

     Ceyda Düvenci’nin NTV’de sunduğu Bambaşka Sohbetler programından pek hoşlanmadığımı daha önce söylemiştim. YouTube’da gezinirken karşıma Sinan Canan’ın konuk olduğu program çıktı. O var diye izledim. İyi ki izlemişim. Kişisel gelişim üzerine harika tespitler vardı. Sinan Canan ile ilgili de şunu fark ettim: Sadece kendisi bir şeyler anlatırken pek verim alamıyorum kendisinden. Ama başka programlara konuk olduğunda sohbetine ve tespitlerine doyum olmuyor. Ceyda Düvenci programa özel bir defter tutuyor. Konukların söylediği güzel sözleri not alıyor. Programın sonunda da konuğundan bir söz yazmasını istiyor deftere. Konuk sözü yazdıktan sonra Ceyda nasıl bir program geçtiğini yazıyor deftere ve sesli okuyor. Bu uygulamayı çok beğendim ben.

Yorum Gönder

0 Yorumlar