Maske takmama cezası alıp, ödeme yapmayanlar yaşadı...

*Maske takmayıp ceza alan ve ödeyenlere paraları geri iade olmayacakmış. Ceza alıp ödemeyenlerin ise cezalarını iptal olacakmış. Bu nasıl iştir? Cezaları ödeyenler salak mı?

*Morali bozuk olana insana, “Güzel düşün, iyi düşün, hayırlısıyla bitecek bu iş” derken bi yandan fark ettim de benim de moralim düzelmeye başlamış. Kelimelerin sihri mi demek lazım yoksa.

*Yazı yazmak göründüğü gibi kolay bir iş değil. Beyin olarak çok yoruyor insanı.

*Fenerbahçe evinde Vavacars Fatih Karagümrük’ü 5-4 yendi. Böyle yüksek skorlu maçlarda hep Fener galip geliyor dikkat ettim de.

*Kişisel başarı beynimizi kandırmakla mı başlıyor? Beyni kandırmak üzerine de bir akım var.

*Bazen gereksizce konuşuyorum. Şu huyumu bi bitiremedim.

*Haftalar bitiyor, haftalar başlıyor. Peki elimizde kalan ne?

*Nejat İşler’in oynadığı Tamirhane filmi Kasım ayında vizyona girecekmiş.

*Bu akşam Çok Güzel Hareketler’den bir tane skeç izledim. Acayip kötüydü. Böyle giderse yayından kalkar program.

*Çakallarla Dans 6 geliyormuş. İki sene de bir böyle film çekecek herhalde bu ekip. Çakallarla Dans 10 veya 12 diye görürüz böyle giderse.

*Çikolatalı hamburger olur mu? Bir denemek lazım. Enteresan bir tat çıkabilir ortaya.

*Sabah gazetesi, “Legoyu Türkiye’ye getiriyoruz” diye yeri göğü inletmişti bir zamanlar. Hey gidi günler.

*Gazeteci Sedat Bozkurt’un iddiasına göre Erdoğan sadece A Haber ve TV24 kanalını izliyormuş. Bununla kalmayıp altyazılara da müdahale ediyormuş.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Cezayı ödeyene haksızlık, onlara da geri iade edilsin o zaman. Mesela Kyk borcu gündemde hep. Güçlükle ödeyenler oldu, borç silinse onların suçu ne. Çalıştığı halde Kyk borcunu ödemeyen, umursamayan çok insan gördüm. Hadi maddi durumu çok kötüdür, bunu belgelerse neyse.

    YanıtlaSil
  2. Hocam yıllardır aynı şey olmuyor mu? Sen vergini düzenli öde, borçlarını günü gününe öde ama ödemeyeneler 2-3 senede bir af edilsin.. Ödeyemeyenleri ayrı tutuyorum tabi ki.. Ama koca koca şirketler bunu yapıyor ve biliyorlar belki de:)

    YanıtlaSil
  3. Yetişemeyişi sevmek de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)