Bu aralar hiç bir şeye odaklanamıyorum...

*Bu aralar ne izlediğim videolara ne filmlere, ne de okuduğum kitaplara odaklanamıyorum.

*Boşuna dememişler, “Allah iyi insanlarla karşılaştırsın” diye.

*Kalabalık sofralarda yemek yemek çok güzel oluyor.

*Havanın kararmaya başlaması ve ona yağmurun eşlik etmesi. İşte böyle havayı da severim.

*Beşiktaşlı futbolcu Atiba, sudan başka bir şey içmiyormuş içecek olarak. Ben de böyle yapabilir miyim acaba?

*Bu akşam sesli şekilde kitap okumak istedi canım. Birkaç sayfa okudum. Ama hemen yoruluyorum.

*Roman nedir? Roman, toplumun yansımasıdır.

*Çok güzel kısa hikayeler okudum bugün.

*Erdoğan açıkladı. Faiz düşmeye devam edecek.

*Görünen o ki, ilk turda kimse Cumhurbaşkanlığını kazanamayacak. İkinci turda Erdoğan kazanabilir. Çünkü muhalefet o kadar hatalar yapıyor ki.

*Kahveler olmasa çoğu gazete çoktan yayından kalkmıştı.

*Severek evlenince sanki çiftler ömür boyu mutlu mesut yaşayacaklarmış gibi bir algı var. Böyle bir kesinlik yok bence.

*Bu devirde insan bazen kendisine tahammül edemiyor. Yeri geldiğinde eşine de tahammül edememesi çok normal.

*Şöyle güzelce yapılmış bir ızgara köfte olsa da yesek.

*Gazete demişken. Yarın Pazar. Hafta sonu. Belki ben de bir gazete alabilirim.

*İthal muz daha bir güzel değil mi yerli muza göre.

*Herkeste oluşmuş başka bir kanı: 40 yaşından sonra tüm hastalıklar ortaya çıkıyor. 40’a yaklaşan biri olarak bu beni de endişelendiriyor.

*Zakkum, Hatıran Yeter şarkısını harika söylemiş.

*Kemal Sunal filmleri neden mi hala izleniyor? Çünkü hala kira sorunu var ülkede.

*Okuma kampanyaları gibi yazma kampanyaları da yapmamız lazım. Herkes yazmalı. Bir sonraki kuşaklar için.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Odaklanamama sorunu bende de oluyor, aklım başka yerlere gidiyor hep.
    Kalabalık sofraları pek sevdiğim söylenemez. Masayı toplama bulaşık işi hep gençlere kalıyor. Daha yemek yerken aklımda biriken bulaşıklar oluyor. Erkekler bir şeye el sürmediği gibi arkadan tatlı ve çay bekliyor ancak. 😪 Yaşasın sade sofralar. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar olarak çok haklısınız :) Yaşasın sade sofralar o zaman :)

      Sil
  2. Sesli kitap okumayı beceremiyorum Hocam:) Ağzım zihnimin hızına yetişemiyor ve kelimeler bir süre sonra kendini kaybediyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayı çok güzel anlattın hocam :) Kusuru bakma hocam. Spama düşmüş yorum anca gördüm.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)