Konfor alanımdan memnun değilim ama...

     Konfor alanımdan memnun muyum? Değilim. Ama beni konfor alanımdan çıkartacak kadar da iyi bir seçeneğim yok. O yüzden şimdilik konfor alanımda takılmaya devam.

ÇOK ZOR…

     Sabırlı olanlara hep imrenmişimdir. Ama sabırlı olmak o kadar zor ki.

NE OLMUŞ BU KADINA?

     Nurgül Yeşilçay, Fatih Altaylı’nın Bire Bir programına konuk olmuş. Yüzü gözü şiş içinde kalmış.

REKORLA KAPATILAN HAFTA…

     Dolar haftayı 9,62 ile kapattı.

NİYE İÇERDE OYNAYAMIYORUZ?

     Galatasaray niye Avrupa’daki gibi Süper Lig’de oynayamıyor? Beşiktaş maçında göreceğiz bakalım.

YASAKLAMAK ÇÖZÜM DEĞİL…

     Yasaklamak hiçbir şeyin çözümü değil. Aksine daha da ilgi çekici hale getirirsiniz. O yüzden sosyal medya yasaklansın gibi durumlara hiç girilmesin.

İZLEMEK GELMİYOR İÇİMDEN…

     Bayadır Cüneyt Özdemir’in YouTube kanalını takip etmiyorum.

SKEÇLERDE KALİTE DÜŞTÜ MÜ?

     Yılmaz Erdoğan’sız, Çok Güzel Hareketler Bunlar 2’de skeçlerin kalitesi düştü sanki.

SQUİT GAME ŞANSIZLIĞI MI?

     Yılmaz Erdoğan’ın, Kin filmi için başarısız oldu diyebilir miyiz? Ya da Squit Game ile aynı zamanda çıkmanın talihsizliğini mi yaşadı?

FRANSA’DA YAPABİLİR Mİ?

     Şenol Güneş’i, Fransa’dan bir takım istiyormuş. Milli takım performansından sonra oralarda yapabilir mi? Bilemedim.

ÇOCUKLAR İZLEMEMELİ AMA…

     Squit Game’i çocuklar izlememeli. Ama bu internet çağında nasıl engel olunacak? Bir şekilde izlerler.

NASIL REKLAM YAPACAKLAR?

     Tarkan, Trendyol’un yeni reklam yüzü olmuş. Nasıl bir reklam yapacaklar ve nasıl herkes bu reklamları konuşacak gerçekten merak ediyorum.

ÖZLEDİM KİTAP OKUMAYI…

     Bayadır kitap okumuyorum. Kitap okumayı özledim.

KOŞA KOŞA İŞE GİTMEK…

     Her sabah sabah koşa koşa gidebileceğim bir işimin olması hayal mi? Bunlar boş laflar mı? Bizleri kandırıyorlar mı?

DOLARI GÖRMEZDEN GELDİ…

     Ortalık doların, rekorlarından yıkılmış. Kanal D haber bunu, sadece bir haberin, bir yerinde sadece bir cümlecik geçirdi. Yazıklar olsun.

    

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Çok teşekkürler 🙂 yazılarımı severek okumana çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)