Mutluluk nedir?

     Mutluluk nedir biliyor musunuz? Akşam olduğunda ailecek bir sofranın başında toplanmaktır. Hep beraber televizyon izleyip, sohbet etmektir.

BATUHAN AYRILMA KARARI ALMIŞ…

     Tepkikolik’te, Batuhan ayrılmış. Bir zaman için ara vermek istemiş. Hak veriyorum. İnsan bazı zamanlar uzaklaşmak istiyor.

ARKA SOKAKLAR 17.SEZONUN NE ZAMAN BAŞLAYACAĞI BELLİ OLDU?

     Arka Sokaklar 17.sezon 14 Ekim Cuma günü başlıyormuş. Mesut olmadan nasıl geçecek bakalım sezon. Bu arada fragmanı beğendim. Seslendirenin sesinde 17.sezonun heyecanını hissediyorsunuz.

HASTANELERDEN HOŞLANMAZ MIYIM?

     Toplumun geneli hastaneden hoşlanmaz. Ama ben hoşlanırım. Rahatsızlıklarımızdan dolayı çok hastane sırası beklemişliğimiz vardır. O yüzden hastanelerden hoşlanırım ben.

BU SENE ŞAMPİYON OLABİLİRLER…

     Galatasaray’lılar, Fenerliler ile dalga geçiyorlar. Ne zamandır şampiyon olmuyor diye. Bir Galatasaray’lı olarak şunu söyleyebilirim: Bu sene Fener şampiyon olabilir.

GEZMEYİ DEĞİL AMA NEYİ SEVİYORUM?

     Ben gezmeyi sevmiyorum. Sadece gezmeye gittiğim yerlerden oranın simgesi şeyler almayı seviyorum.

BİR BARDAK ÇAY SINIRLAMASI…

     Evde çay yapıldığında en az iki bardak içmeden bırakmazdım. Ama artık bir bardak içmeye çalışıyorum. Her şeyin fazlası zarar değil mi?

MEHMET DEMİRKOL’UN KONUĞU CENK TOSUN…

     Mehmet Demirkol’un Galaxy Rehberi programının konuğu Cenk Tosun olmuş. Mehmet Demirkol’u severim ama bu programı sevdiğimi söyleyemem. Sıkıcı buluyorum.

ANTALYA’YA RUS AKINI…

     Rusya’nın seferberlik ilanından sonra Antalya’ya Rus akını varmış. Ev sıkıntısı çekiliyormuş. Kiralar alıp başını gitmiş. Kısacası Antalya, Ruslardan geçilmiyormuş.

 

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Hocam Beşiktaş taraftarı olarak, bu haftaki Fener maçından acayip tedirgin oluyorum... :)

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğun pek çok tanımı var. :)
    Hastanelerden hoşlanmam, beklemeyi hiç sevmiyorum, otobüs beklerken bile fenalık gelir bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki. Herkese göre değişir :) Otobüs beklemek benim de çok canımı sıkıyor.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)