Dizilerde en sevmediğim şey...

     Dizilerde en sevmediğim şey: Başrol oyuncusunun diziden ayrılması. Dizinin tüm dengeleri bozuluyor.

DEMİR DİZİYE DÖNECEK Mİ?   

     Bir Zamanlar Çukurova’da, Demir geri dönecek mi?

HEP YABANCI…

     Kimileri Türk dizilerini, “İzlemem” diyor, kimileri de Türk yazarların kitaplarını, “Okumam” diyor. Varsa yoksa yabancı.

ZORLA VİDEO ÇEKİYOR GİBİ…

     Mesut Can Tomay, videoları çekerken hiç zevk almıyor gibi. Devamlı canı sıkkınmış gibi bir hali var. “Benim burada ne işim var?” der gibi.

HİÇ DİKKAT ETTİNİZ Mİ?

     Size de yumurtalar kokuyor geliyor mu?

VERGİ KALDIRILIR MI?

     Asgari ücret baya bir artırılacak gibi. Peki asgari ücretten vergiler kaldırılır mı?

ÇILDIRMAYA AZ KALDI…

     Her gün modemi bir defa kapatıp açmak durumunda kalıyorum. Tam çıldırmalık.

 

 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Dizlerde başrolün biri ayrılıp yerine başkasının getirilmesi, bir de diğer başrolün öncekini unutup o kişiye aşık olması en gıcık olduğum senaryo sanırım. :)
    Yerli diziler ve kitaplar içinde çok güzel olanlar var tabi. Sanki yabancıların her şeyi çok mu iyi. Kore ve Hint yapımları dışında yabancı dizi, film neredeyse hiç izlemiyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gıcığım o duruma :) Kore dizilerini ciddiye almazdım ama Squid Game görüşümü tamamen değiştirdi :)

      Sil
    2. O aslında normal Kore dizilerinden farklı olmuş. Ama ilginç olanlar da var tabi. Kill me Heal me, W, Master's Sun gibi... :)

      Sil
    3. O yazdığın dizilerden hiç haberim yok. Belki izlemeye onlardan başlayabilirim :)

      Sil
  2. Hocam modem işi can sıkıcı.. Değiştirmeyi düşünmelisin belki de.. İsmini vermeyeyim ama eskiden kullandığım firma beni çileden çıkartmıştı, üstelik çocuğun online eğitim zamanında:)

    YanıtlaSil
  3. Çoğunlukla senaryoyu çeviremeyip berbat ediyorlar ve dizi de final yapıyor :) İşte aradığım kriter bu: Kalite :)

    YanıtlaSil
  4. ooo o yumurtalar çok bayat demekki, taze yumurta bulmak zor tabii :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)