Bu akşam televizyonda ne var? - 12.09.2020


     Bu akşam televizyonda ne var? Yarın Pazar. Bunu düşünerek keyifli keyifli televizyonda ne izleyebiliriz bakalım isterseniz. İşte 12.09.2020 akşamı kanallarda neler var?

     Önce kanal D’ye bakalım isteseniz. Çatı Katı Aşk dizisi var. Bu akşam televizyon izlersem ben bunu izlerim.

Bu akşam televizyonda ne var - 12.09.2020
foto kaynak: unsplash.com

     Geçelim Atv’ye. Bizim Hikaye adlı Türk filmi var. Başrollerinde Cansel Elçin, Sera Tokdemir ve Naz Elmas var. Filmi daha önce hiç izlemedim. Hemen bunun ardından yeni başlayan dizisi, Maria ile Mustafa ekranlarda olacak.

     Geldik Show’a. Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisi var.

     Star’da ise yeni dizi başlıyor. İyi Günde Kötü Günde, dizinin adı. Bakalım Elçin Sangu’nun bu dizisi tutacak mı?

     Fox’ta Zümrüdüanka dizisi var. Ben hiç izlemedim şimdiye kadar.

     TRT 1’de, Kalk Gidelim dizisi var. Ben bir türlü sevemedim bu diziyi.

     Ve son olarak Tv8’de ise MasterChef var.

Yorum Gönder

0 Yorumlar