Çocuklara sorulan ve benim sevmediğim soru...

     Çocuklara sorulan, “En çok anneni mi yoksa babanı mı seviyorsun?” sorusunu hiçbir zaman sevememişimdir. Bir çocuğa böyle soru sorulabilir mi? Çocuğun psikolojisini bozar bu soru. Çocuk için anne de birdir baba da.

SAĞLIĞIN ÖNEMİ…  

     Tekrar ve tekrar söylüyorum arkadaşlar: Sağlık önemli. Hem ruhen hem de bedenen. Belki çok klasik olacak ama: Sağlığınızın kıymetini bilin.

İNSAN YAPAR KARDEŞİM…

     Engereğin Gözü kitabını okuyorum. İktidar için insanların yapmayacakları şey yok. Kitapta anlatılanların hepsi doğru mu bilmiyorum. Ama insanın olduğu yerde her türlü kötülük olur.

BEN NEYİ ATLIYORUM?

     Bir yerlere gitmekten, gezilecek yerlerini gezmekten pek de zevk aldığımı söyleyemem. Bir şeyleri kaçırıyorum ama ne? Galiba ben de gezme ruhu yok. Gezmeyi sevmiyorum.

GECE YOLCULUĞU ÖZLENMİŞ…

     Gece yolculuğu yapmayı ve arabada uyumayı özlemişim. Dün gece araba ile yolculuk yaparken fark ettim bunu.

KARDEŞ KARDEŞE DÜŞMAN OLUR MU?

     Akraba olan ama birbirlerinden nefret eden insanlar görüyorum. Kardeşler görüyorum birbirinden nefret eden. Ne kadar da dünya gerçeği olsa da içime sindiremiyorum bunu. Hele ki bir zamanlar aynı çorbaya kaşık sallayan kardeşleri hiç sindiremiyorum. Kardeş kardeşe nasıl düşman olur ya? Oluyor işte. Menfaat dünyası.

 EKİM GELMEDEN DOĞALGAZI YAKABİLİRİZ…

     Havalar soğumaya başlamıştı zaten. Ama son birkaç gündür daha da bir soğudu. Böyle giderse birkaç güne doğalgazı yakabiliriz. Yani ekim ayı gelmeden doğalgazı yakacağız resmen.

 

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Çocukken bana da sorardı akrabalar sinir olurdum. Hâlâ aynı kafa yapısında mı insanlar. Niye kıyaslama gerekiyor, hem soruyu yönelten kim ki yanıtı hak ediyor? Bunlar yetmiyor gibi hangi halanı daha çok seviyorsun hangi amcanı daha çok seviyorsun derlerdi, ikisini de diye yalan söylerdim mecburen. Büyükler saçmasapan sorular sormayı kesmeli.
    Kardeşimle eskiden pek anlaşamazdık ama büyüyünce durum değişti. Hep bana destek oluyor sağ olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle büyükler çocuklara böyle sorular sormamalı. Mecburen kimse kırılmasın diye yalan söylemek zorunda kalır çocuk. Böyle ikilemde bırakılmamalı çocuklar. Kardeş desteği çok önemli.

      Sil
  2. Hocam her insanın yapısı farklı:) Gezmek, kitap okumak, sinema, tiyatroya gitmek her insan üzerinde farklı etki bırakıyor. Gezmekten keyif almayarak çok bir şey kaybetmiş sayılmazsın, en azından kayıp olarak görüyorsan, yapmayı sevdiğin okuma işini beni takip ederek gideriyorsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezenleri izlemeyi ve okumayı daha çok seviyorum hocam galiba ben. Senin kalemin de ayrı güzel :)

      Sil
  3. Google amca diyorsa vardır bir bildiği :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)