Yedi Numara ekibi diziden önce de tanışıyormuş...

     Yedi Numara ekibi meğer dizi başlamadan önce de birbirlerini tanıyorlarmış. Gülden Güney yani ekibin Cansu’su, o yıllarda oynadıkları bir tiyatro oyunundan bir fotoğraf paylaştı İnstagram hesabında.

BU 10 KASIM REKLAMI BENİM İÇİN UNUTULMAZ…

     10 Kasım’a özel yapılan reklamlardan bu sene en çok Garanti’nin yaptığını beğendim. Ayrıca reklamda yaşadığım yerin, yani Düzce’nin isminin geçmesi de ayrıca gururlandırdı beni.

ALIŞKANLIK İŞTE BÖYLE ETKİ YAPIYOR BEN DE…

     Alışkanlığın en güzel yanı: Alışkanlık haline getirdiğin davranışı yapmadığın zaman içinin rahat etmemesi. O işi yapmadan yatarsam huzursuz oluyorum.

MERKEL, EMEKLİLİKTE NE YAPACAK?

     Eski Almanya Başbakanı Merkel, emeklilikte nasıl bir hayat geçireceği sorusuna, “Kitap okuyup, uyuyacağım” demiş. Hayalimdeki yaşam.

    

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Çoğu kişinin hayali aynı galiba :)

    YanıtlaSil
  2. bu düzce reklamlı gerçekten de çok iyi, iyi bir hikaye bulmuşlar, çocuk çok iyi oynamış yaa :) kitap uyku kahve puding :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim Deep :) Pudinge hayır diyemem.

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)