Sosyal medya yasası...

sosyal medya yasası
foto kaynak: yenisafak.com

     Devamlı Twitter’da orada burada gördüm sosyal medya yasasının maddeleri diye. Ama okumak gelmedi içimden. 

     Çünkü o maddelere gelinceye kadar bir dünya boş şeyler yazmışlardır. Onları okumaktan asıl okumam gereken şeye enerjim kalmıyor. 

     Ama gördüm ki Webtekno bu konu ile ilgili bir video hazırlamış. “Tamam, aradığım buydu” dedim ve izledim. 

     Bilgi sahibi oldum. Lafı uzatıp sıkma, eveleme geveleme yok. Ne olduğunu öğreniyorsun. Videoyu buradan izleyebilirsin.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bence çok yerinde bir karar.

    YanıtlaSil
  2. tic toc kapanmasııın, eğlence kaynağımız, netflix de kapancak diyolar. küfür hakaret yasaklansın yeteer :)

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)